مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود انیمشن زوتوپیا Zootopia 2016 + دوبله فارسی

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1396
۲۱ دی ۱۳۹۹ در ۹:۵۶ ب٫ظ

دانلود انیمشن زوتوپیا Zootopia 2016 +دوبله فارسی

انیمشن بسیار زیبا و فوق العاده جذاب زوتوپیا

دانلود انیمشن زوتوپیا

دانلود انیمشن زوتوپیا

دانلود انیمیشن جدید والت دیزنی ( زوتوپیا zootopia )

دانلود کارتون زوتوپیا با لینک مستقیم

نام : انیمیشن زوتوپیا – zootopia

محصول: کمپانی والت دیزنی

زبان: فارسی (دوبله)

سال تولید: ۲۰۱۶ میلادی

اطلاعات بیشتر : IMDB

کارگردان: بایرون هاوارد، ریچ مور

یک انیمیشن زیبا از کمپانی معروف  والت دیزنی

انیمیشن زوتوپیا:  زوتوپیا Zootopia شهری است که ساکنین آن را حیوانات تشکیل می دهند. در این شهر انیمیشنی حیوانات گوناگونی چون پرندگان، پستانداران، ماهی ها، خارتنان و دیگر موجودات زندگی می کنند. شخصیتت های اصلی این انیمیشن را یک روباه خلافکار به نام نیک وایلد و همچنین پلیس این شهر، خرگوشی به نام خانوم جودی هوپس شکل می دهند. آقای نیک وایلد با وجود خلاف های ریز و درشت، درگیر پرونده ای جنایی می شود که نقشی در آن ندارد.

روباه تمام تلاشش را می کند که بی گناهی خود را در این پرونده ی پیچیده ثابت کند. نقطه عطف داستان والت دیزنی به آنجا بر می گردد که روباه داستان، در مسیر تلاش هایش برای ثابت کردن بی گناهی خود، دست به دامان پلیس شهر، یعنی خانوم جودی هوپس که یک خرگوش است می شود. در تمامی داستانهای کودکانه این دو به شکل شکار و شکارچی به کودکان معرفی شده اند ولی اینبار والت دیزنی آن ها را در کنار قرار می دهد تا راز یک پرونده ی جنایی را باز کنند.

زوتوپیا یک کارتون برای تمام سنین است. والت دیزنی با استفاده از زرق و برق های تصویری و استفاده از حیوانات کلیشه ای و دوست داشتنی خرگوش و روباه، کودکان را به خود مشغول می کند و با استفاده از تحریک احساس نوستالوژیکی به همراه داستان پلیسی و پیچیده، سعی می کند که بزرگسالان را با محصول جدید خود همراه کند.این انیمیشن ۱۰۸ دقیقه ای، با استقبال خوب منتقدان سینمایی مواجه شده، و امتیاز ۸.۲ را در آی ام دی بی IMDB کسب کرده است.



انیمشن زوتوپیا – Zootopia 2016

دیگر فیلم های ایرانی

دیگر فیلم های خارجی

دیگر فیلم های هندی

دیگر انیمیشن جذاب

دیگر سریال های خارجی و ایرانی

دانلود کارتون زوتوپیا , دانلود انیمشن زوتوپیا , دانلود کارتون زوتوپیا با لینک مستقیم , دانلود رایگان انیمشن زوتوپیا, دانلود رایگان کارتون زوتوپیا , دانلود زوتوپیا با لینک مستقیم

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها