مرسی دانلود

64
  • admin1
  • 02 فوریه 17
  • گردشگری

تصاویر زیبا از کشور سوئیس

تصاویر زیبا از کشور سوئیس

تصاویر زیبا از کشور سوئیس

سوئیس + تصاویر زیبا + قوانین

کشور آرام و زیبای سوئیس در رده هفتم جدول شادترین مردم جهان قرار دارد. دارای ۷٫۵ میلیون جمعیت است و متوسط طول عمر در این کشور در حدود ۸۱ سال میباشد.نرخ جرائم در سوئیس بسیار پائین است و کشور از زیر بنای محکم اقتصادی برخوردار است. در آمد سرانه مردم این کشور ۳۲٫۳۰۰ دلار است. مرکز صلیب سرخ جهانی در این کشور قرار گرفته است.

سوئیس + تصاویر زیبا + قوانین

کشور آرام و زیبای سوئیس

 

فعالیت های ورزشی از جمله اسکی و قایقرانی نقش بسزایی در زندگی روزمره مردم این کشور دارد. معدل بودجه سلامتی برای هر نفر در این کشور در سال ۳٫۴۴۵ دلار است. دارای مرز مشترک با آلمان، فرانسه، ایتالیا و اتریش میباشد.

کشور آرام و زیبای سوئیس

قوانين و آداب و رسوم :
۱- مردم سوئیس بسیار به مقررات احترام می گذارند و بی نظمی و نقض مقررات را به هیچ وجه برنمی تابند، بنابراین رعایت قوانین و مقررات واحترام به حقوق دیگرافراد جامعه ضرورت تام دارد.

۲- مسافرین اتوبوس ها، ترامواها و قطارهای درون شهری بلیط و کارت تردد طلب نمی شود و فرض بر این است که همه دارای بلیط هستند اما هر از چند گاهی مامورین مخفی برای کنترل بلیط و کارت های مجاز تردد سر زده وارد وسایط نقلیه عمومی می شوند. لذا تهیه بلیط اینگونه وسایل نقلیه عمومی قبل از سوار شدن ضروری است.

۳- مقررات و قوانین داخلی سوئیس برای گردشگران خارجی نیز کاملا اجرا می گردد و پلیس نسبت به رعایت آن از طرف خارجی ها هیچگونه انعطاف و اغماضی ندارد.

۴- افراد خارجی که وارد این کشور میشوند باید مبدا و منبع پولهای همراه خود را بدانند تا درصورت سوال از طرف مقامات ذیربط بتوانند پاسخ لازم را داشته باشند در غیراین صورت مشمول پولهای قاچاق و غیر قانونی می شوند که براحتی نمی توان به حل و فصل آن اقدام نمود.

۵- برای رانندگی در این کشور می باید گواهینامه ملی آن یا یک گواهینامه بین المللی (I D P) در اختیار داشته باشید. (I D PP) یک مجوز بین المللی برای رانندگی است که دارندگان آن قادر خواهند بود بدون نیاز به گذراندن دوره های آموزش رانندگی یا شرکت در امتحانات راهنمایی و رانندگی در بیش از ۱۶۰ کشور جهان رانندگی نمایند، مضاف بر اینکه این مجوز به عنوان یک سند معتبر بین المللی، می تواند تعیین و تأیید کننده هویت دارنده آن به شمار آید. اضافه می نماید متقاضیان این نوع گواهینامه می توانند در داخل کشور با مراجعه به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معاونت راهنمایی و رانندگی و با ارائه گواهینامه ایرانی معتبر خود، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

گزارش تصويري از طبيعت بكر و بسيار زيباي كشور سوئيس

 

کشور آرام و زیبای سوئیس

 

سوئیس + تصاویر زیبا + قوانین

 

کشور آرام و زیبای سوئیس

 

سوئیس + تصاویر زیبا + قوانین

 

کشور آرام و زیبای سوئیس

منبع:ashpazonline.com , beytoote.com

دیدنی های زوریخ,آلپ سوئیس,دیدنی های ژنو,برن سوئیس,سوئیس مقصدها,پارک ملی سوئیس,سوئیس کالجها و دانشگاهها,مناطق دیدنی سوئیس

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *