مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود کتاب قصه شازده کوچولو – شازده کوچولو با صدای احمد شاملو

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 11 مهر 1395

دانلود کتاب قصه شازده کوچولو – شازده کوچولو با صدای احمد شاملو

دانلود کتاب داستان شازده کوچولو اثر آنتوان دوسن تگزوپری

دانلود کتاب قصه شازده کوچولو

دانلود کتاب قصه شازده کوچولو

کتاب شازده کوچولو با صدای احمد شاملو

نسخه pdf و صوتی شازده کوچولو

شازده کوچولو یا شهریار کوچولو (به فرانسوی: Le Petit Prince) داستانی اثر آنتوان دو سنت اگزوپری است که اولین بار در سال ۱۹۴۳ منتشر شد.این کتاب به بیش از ۲۵۰ زبان و گویش ترجمه شده و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ محسوب می‌شود. کتاب شازده کوچولو «خوانده شده‌ترین» و «ترجمه شده‌ترین» کتاب فرانسوی‌زبان جهان است و به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه انتخاب شده است. از این کتاب به طور متوسط سالی ۱ میلیون نسخه در جهان به فروش می‌رسد. این کتاب در سال ۲۰۰۷ نیز به عنوان کتاب سال فرانسه برگزیده شد.

در این داستان سنت اگزوپری به شیوه‌ای سوررئالیستی به بیان فلسفه خود از دوست داشتن و عشق و هستی می‌پردازد. طی این داستان سنت اگزوپری از دیدگاه یک کودک، که از سیارکی به نام ب۶۱۲ آمده، پرسشگر سؤالات بسیاری از آدم‌ها و کارهایشان است.به مناسبت هفتادمین سالگرد تولد این رمان شیرین، در ماه مارس ۲۰۱۳ نسخه‌های جدیدی از آن منتشر شد: یک نسخه با جلد مقوایی برای نوجوانان، دیگری به همراه سی دی کتاب گویای شازده کوچولو با صدای ویگو مورتنسن، هنرپیشه فیلم «ارباب حلقه‌ها» و نسخه‌ای مصور به همراه نقاشی‌های ژوان سفار.(منبع توضیحات : ویکی پدیا فارسی)

خلاصه داستان شاهزاده کوچولو:

سال ۱۹۳۵، هواپیمای سنت اگزوپری، که برای شکستن رکورد پرواز بین پاریس و سایگون تلاش می‌کرد، در صحرای بزرگ آفریقا دچار نقص فنی شد و به ناچار در همان‌جا فرودآمد.همین سانحه دستمایه الهام شازده کوچولو شد که در آن شخصیت قهرمان داستان، خلبانی بی‌نام، پس از فرود در بیابان با پسر کوچکی آشنا می‌شود. پسرک به خلبان می‌گوید که از اخترکی دوردست می‌آید و آنقدر آنجا زندگی کرده که روزی تصمیم می‌گیرد برای اکتشاف اخترک‌های دیگر خانه را ترک کند. او هم‌چنین برای خلبان از گل سرخ محبوبش می‌گوید که دل در گرو عشق او دارد، از دیگر اخترک‌ها تعریف می‌کند و از روباهی که او را این جا، روی زمین، ملاقات کرده است. خلبان و شازده چاهی را می‌یابند که آنها را از تشنگی نجات می‌دهد اما در نهایت شازده کوچولو خلبان را در جریان تصمیم خود قرار می‌دهد و می‌گوید تصمیم گرفته به اخترک خانه‌اش بازگردد.(منبع توضیحات : ویکی پدیا فارسی)

noteمشخصات

* نوع فایل:mp3 و PDF

* حجم فایل: ۵ و ۵ و ۵ مگابایت

* منبع :mer30download.com

download_link2 لینک دانلود

دانلوددانلود شازده کوچولو نسخه PDF

دانلوددانلود شازده کوچولو نسخه MP3 بخش اول

دانلوددانلود شازده کوچولو نسخه MP3 بخش اول

Or the little prince little prince (in French: Le Petit Prince) Antoine de Saint-Exupery story-telling that was first published in 1943

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها