مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود فیلم آموزش نماز به همراه قرائت صحیح

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1396
۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۷:۵۶ ب٫ظ

مرسی دانلود|دانلود فیلم آموزش نماز به همراه قرائت صحیح – به صورت انیمیشن برای کودکان و نوجوانان – همچنین کلیپ اموزش نماز برای شیعه

دانلود فیلم آموزش نماز به همراه قرائت صحیح

دانلود فیلم آموزش نماز به همراه قرائت صحیح

دانلود فیلم آموزش نماز به همراه قرائت صحیح

آموزش تصویری نماز برای کودکان و بزرگسالان

نماز, بزرگ ترین عبادت و مهم ترین سفارش انبیا است. لقمان حکیم پـسـرش را بـه نـمـاز تـوصـیه مى کند.۱ حضرت عیسى(ع) در گهواره فـرمـود: خـدایـم مـرا بـه نـماز و زکات سفارش کرده است.۲ حضرت ابـراهـیـم(ع) هـمـسر و کودک خویش را در بیابان هاى داغ مکه آن هـنـگـام که هیچ آب و گیاهى نداشت, براى به پا داشتن نماز مسکن داد.۳ پـیـشـوایـان مـعـصوم ـ علیهم السلام ـ هنگام نماز رنگ مى باختند.
گـرچـه بـعـضـى نـمـاز را به خاطر بهشت یا ترس از عذاب جهنم مى خـوانند, اما حضرت على(ع) نه براى تجارت و ترس از آتش, بلکه به خاطر شایستگى خدا براى عبادت نماز مى خواند.دانلود فیلم آموزش نماز به همراه قرائت صحیح در ادمه مطلب .

دانلود فیلم آموزش نماز,دانلود نرم افزار آموزش نماز برای اندروید,دانلود آموزش تصویری نماز برای کودکان,دانلود آموزش صوتی نماز,دانلود فیلم آموزش وضو و نماز,دانلود کتاب آموزش نماز,دانلود کتاب نماز کامل,دانلود نرم افزار آموزش نماز برای کامپیوتر

 ****** www.mer30download.com ******

دانلود فیلم آموزش نماز به همراه قرائت صحیح به صورت انیمیشن مناسب برای کودکان و نوجوانان + بزرگسالان

فرمت فرمت:mp4-pdf

حجم حجم: ۳۰ مگابات

دانلوددانلود آموزش نماز به صورت انیمیشن با تلفظ صحیح

حجم حجم: ۲۱ مگابات

دانلود دانلود اموزش نماز صبح انیمیشن با قرائت صحیح برای کودکان

حجم حجم: ۵ مگابات

دانلوددانلود اموزش نماز جماعت صبح و مکبری به صورت انیمیشن

حجم حجم: ۵ مگابات

دانلوددانلود اموزش نماز  به صورت انیمیشن

حجم حجم: ۲۷ مگابات

دانلوددانلود  اموزش نماز و وضو نسخه pdf

====================================================================

دانلود فیلم آموزش نماز,دانلود نرم افزار آموزش نماز برای اندروید,دانلود آموزش تصویری نماز برای کودکان,دانلود آموزش صوتی نماز,دانلود فیلم آموزش وضو و نماز,دانلود کتاب آموزش نماز,دانلود کتاب نماز کامل,دانلود نرم افزار آموزش نماز برای کامپیوتر

امام‏ علی (ع) : نماز بر کودکان،زمانی که عقلشان رسید لازم است

امام صادق (ع) : هنگامی که کودک نماز یاد گرفت خداوندگناهان پدرومادرش رامیبخشد

امام باقر (ع) : کودکانتان راوقتى۷ساله شدند،به نماز امر کنید

نظر مراجع تقلید در مورد تلفظ صحیح نماز

آیت الله سیستانی(مدظله)
اگریکی ازکلمات حمد یاسوره را عمدا یا ازروی جهل تقصیری نگویدیابه جای حرفی حرف دیگری بگوید مثلا به جای “ض”،”ذ”یا”ز” بگویدیا زیر وزبر حرفی رارعایت نکند؛به گونه ای که غلط شمرده شود یا تشدید را نگوید ،نماز او باطل است.
آیت الله خامنه ای(مدظله)
اگر براى کسى از طریق معتبر یقین حاصل شود که حروف را هنگام قرائت از مخارج صحیح خود ادا نمى‏کند و یا به‌طور کلى حروف و کلمات را صحیح تلفظ نمى‏نماید و زمینه مناسبى براى یادگیرى از جمیع جهات دارد، مثل این که استعداد خوبى و یا فرصت مناسبى براى فراگیرى این علم دارد، آیا واجب است در حد استعداد سعى در آموختن قرائت صحیح نماید؟
ج: ملاک در صحّت‏ قرائت، موافقت آن با نحوه قرائت اهل لغتى است که قواعد تجوید از آنها گرفته شده است. بنا بر این اگر اختلاف نظرات علماى تجوید در کیفیت تلفظ یکى از حروف ناشى از اختلاف آنان در فهم نحوه تلفظ اهل لغت باشد، مرجع حل اختلاف، خود عرف اهل لغت است. ولى اگر اختلاف نظرات آنان ناشى از اختلاف خود آنان در کیفیت تلفظ باشد، مکلّف در انتخاب هر یک از آن اقوال مخیّر است. کسى که قرائت خود را صحیح نمى‏داند، باید در صورت تمکن براى یادگیرى قرائت صحیح اقدام نماید.

س ۴۶۶: س ۴۶۷: آیا ادا کامل الفاظ عربى در نماز واجب است؟ آیا اگر کلمات به‌صورت عربى صحیح و کامل تلفظ نشود، نماز محکوم به صحّت‏ است؟
ج: واجب است که همه ذکرهاى واجب نماز از قبیل قرائت حمد و سوره و غیر آنها به‌طور صحیح قرائت شود و اگر نمازگزار کیفیت صحیح تلفظ کلمات عربى را نمى‏داند، واجب است که یاد بگیرد و اگر قادر به یادگیرى نیست، معذور است.

آیت الله مکارم شیرازی(مدظله)
منظور ازاین که باید قرائت و ذکر نماز صحیح خوانده شود چیست؟
تلفّظ صحیح به مقدارى که عرب آن را عربى صحیح بداند لازم است ولى مراعات دقّتهاى علماى تجوید لازم نیست.
س:شخصی در ابتدای سنین بلوغ نمی دانسته که اذکار نماز را باید با تلفظ صحیح عربی بخواند آیا اکنون باید آن نمازها را قضا کند؟
ج:گر جاهل مقصر بوده باید نمازهایی را که یقین دارد غلط خوانده تدریجاً قضا کند.
منظور شما از «فقط رعایت لحن عربی در مورد قرائت کافی است» چه می باشد؟ آیا تنها رعایت فتحه، کسره و ضمه کافی است؟
رعایت اعراب و مخارج حروف لازم است ولی رعایت دقائق تجویدی لزومی ندارد.

آیت الله بهجت (ره)
۴۶۵. اینجانب چندین سال نماز خوانده ام و اکنون متوجه شده ام که در اثر جهل به مسأله، قرائت حمد و سوره ى نمازم صحیح نبوده است، آیا باید نمازها را قضا کنم؟
ج. بله، احتیاطا باید قضا کنید.

۴۶۷. اگر کسى قادر به تلفظ صحیح و اداى بعضى حروف نماز نباشد، چه تکلیفى دارد؟
ج. اگر به هیچ وجه نتواند صحیح آن را یاد بگیرد، هر طور که مى تواند بخواند و احتیاط مستحب در آن است که نماز را به جماعت به جا آورد.

امتیاز دهید

3/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها