مرسی دانلود

125
  • admin1
  • 10 ژوئن 17
  • بازی اکشن

مرسی دانلود|دانلود بازی IGI 3  DMZ North Korea برای کامپیوتر – نسخه کامل و معتبر

دانلود بازی IGI 3 : D.M.Z North Korea + نقد و بررسی کامل بازی

دانلود بازی IGI 3 DMZ North Korea

دانلود بازی IGI 3 DMZ North Korea

سبک: سوم شخص & اول شخص

ژانر: مخفی کاری-اکشن

پلتفرم: PC – Windows

با سلام امروز رسانه مردمی مرسی دانلود برای شما عزیزان بازی فوق العاده زیبا و محبوب DMZ اNorth Korea معروف به IGI 3 را آماده دانلود کرده است . بازی IGI 3 : D.M.Z North Korea یک بازی اکشن تفنگی خوش ساخت است که به دلیل شباهت زیاد با سری بازی های IGI آن را با نام IGI 3 می شناسند. اگر به دنبال نسخه IGI 3 هستید باید این را بدانید که نسخه ۳ این بازی هیچ وقت ساخته نشده است ولی نگران نباشید چون بازی DMZ اNorth Korea بسیار شبیه به بازی IGI است و همان طور که گفتیم این بازی با نام IGI 3 مشهور است . یک بازی خوش ساخت  باکیفت خوب همراه با گیم پلی نرم و روان .قابل اجرا بر روی سیستم ها ی ضعیفدانلود بازی IGI 3 : D.M.Z North Korea در انتهای نقد بازی در ادمه مطلب.

داستان:(دانلود بازی IGI 3 در انتهای نقد)

گیم پلی بازی igi3

play-sharp-fill

کیم جونگ ایل، رهبر پیشین کره شمالی اقدام به ربودن برخی از شهروندان ژاپنی کرده است تا از آن ها برای آموزش جاسوسان و ساخت فیلم استفاده کنند زیرا هیچ کس حاضر نیست به میل خود و برای انجام وظیفه در Pyongyang ثبت نام کند. شما وظیفه دارید به عنوان یک مامور مخفی به یکی از بزرگترین پایگاههای این کشور نفوذ کنید و طی عملیات و ماموریتهای مختلف اطلاعات از نفشه ها و اهداف آنها بدست اورده و این پایگاه را نابود نمایید .

کارکتر بازی شباهت انکار ناپذیری با Jones دارد

کارکتر بازی شباهت انکار ناپذیری با Jones دارد

گرافیک:

گرافیک بازی پیشرفت زیادی نسبت به نسخه های قبلی igi داشته است ولی با توجه به اینکه این بازی در سال ۲۰۰۶ منتشر شد انتظارات بیشتری در مورد کیفیت بازی داشتیم. نورپردازی بازی بسیار خوب کار شده است . ولی طراحی محیط و اشیاء می توانست بهتر از اینها باشد. یکی از جذابترین بخش از جزئیات مربوط به خون دشمنان می باشد که به زیبایی هر چه تمام تر کار شده وقتی شما دشمنی را در نزدیکی دیوار و… می کشید خون آن روی دیوار نقش می بندد. جزیئات بازی مانند پوکه گلوله ، اتش تفنگ هنگام شلیک و… خوب کار شده است . بعضی وقت ها باگهای گرافیک دیده می شود که زیاد باعث تغییری در بازی نمی شود.

نور پردازی،خون آلود شدن محیط،پوکه تیرها و... بسیار چشم نواز است

نور پردازی،خون آلود شدن محیط،پوکه تیرها و… بسیار چشم نواز است

گیم پلی:

کنترل نرم و روان موس ، نشانه گیری خوب و منطقی در فاصله های دور ، رانندگی با وسیله نقلیه و… به خوبی کار شده است .بازی به صورت سوم شخص است که در هنگام نشانگیری به حالت اول شخص منتقل می شود . تنها ایرادی می توان از گیم پلی بازی گرفت استفاده از اسلحه اسنایپر در فاصله نزدیک است که اگر شما بدون نشانگیری بخواهید در فاصبه نزدیک با اسلحه اسنایپر دشمن را از بین ببرید اکثر شلیک های شما به هدف نمی خورد پس پیشنهاد می کنم در درگیری های نزدیک از اسلحه های دیگر استفاده کنید تا با این مشکل روبه رو نشوید . در بعضی از مواقع پشت خودرو و… که پناه می گیرید با اینکه دشمن در دید شما است تیر شما به دشمن اصابت نمی کند.

ماشین در بعضی جاها کلید در است

ماشین در بعضی جاها کلید در است

مراحله بازی در ساعت مختلف روز و شب یا محیط های متنوع ساخته شده است . شما وظیقه جمع آوری اطلاعت ، گرفتن عکس ، انفجار پل ، از بین بردن تانک و بالگرد و …. رو به عهد دارید. شما می توانید بازی را به صورت مخفی کاری نیز پیش ببرید ولی باید خیلی مرافب باشید چون تک تیر اندازهای کره ای بسیار تیز بین هستن و دیر یا  زود شما را پیدا کرده و مورد هدف قرار می دهند. هوش مصنوعی بازی در حد متوسط کار شده و گاهی احساس می کنید که دشمنان شما چقدر کله پوک هستند ولی همین کله پوک ها ناگهان به طرف شما هجوم می آورند و جهنمی ترسناک برای شما ایجاد می کنند.

نشانه گیری نرم و روان برای زدن HeadShot

نشانه گیری نرم و روان برای زدن HeadShot

استفاده از سیو خودکار و چک پوینت ایده خوبی بود که در سری های قبلی igi شاهد آن نبودیم ولی باز هم بعضی از چک پوینت ها انقدر بی جا و نامناسب هستند که اگر شما کشته شوید خیلی باید به عقب برگردید، معمولا چک پوینت باید قبل از درگیر سخت باشد نه اینکه قبل ار درگیری آسان . شما نیز می توانید اسلحه ، لباس و تجهیزات مختلف را قبل از خمله به اردوگاه انتخاب کنید که با توجه به علاقه شما به کدام نوع درگیری بسیار خوب و عالی کار شده است.

کمک از راه می رسد فقط مواظب باشید خودتان قربانی نشوید

کمک از راه می رسد فقط مواظب باشید خودتان قربانی نشوید

موسیقی و صدا گذاری:

صدا گذاری بازی با توجه با سال انتشار بازی خوب و قابل قبول کار شده است. صدای اسلحه ها بسیار خوب کار شده و هر کدام صدای منحصر به فردی دارد . موسیقی بازی هم بسیار خوب کار شده و می توان گفت صدا گذاری قابل قبول کار شده است .

همیشه پای یک بالگرد در میان است

همیشه پای یک بالگرد در میان است

نتیجه:

اگر به دنبال شبیه ترین بازی به سری igi هستید تردید نگنید این بازی شباهت انکار ناپذیری با سری بازی های igi دارد پس به دانلود بازی IGI 3 مشغول شوید .بازی خوب و جذابی که اگر ایرادات جزئی نبود می توانست بسیار موفق تر ظاهر شود ، کاش سازندگان بازی وقت بیشتر برای ساخت بازی می گذاشتن تا ایرادات جزئی به بازی سدمه نمی زدند. گیم پلی خوب و روان در کنار چند مشکل کوچک ، گرافیک چشم نواز ، داستان خوب و صداگذاری قابل قبول همه و همه باعث می شودند که حتی برای یک بار این بازی جذاب را امتحان کنیم.پیشنهاد ما به شما دانلود بازی IGI 3 : D.M.Z North Korea است پس از بازی لذت ببرید.
حداقل سیستم مورد نیاز
پردازنده: CPU Pentium IV 1.8 GHz
رَم: ۲۵۶ MB
گرافیک مورد نیاز: ۱۲۸MB DirectX version v9.0c
فضای مورد نیاز برای نصب بازی: ۷۵۰ MB

سیستم پیشنهادی

پردازنده: Pentium 4 @ 1.8 GHz or Equivalent
رَم: ۵۱۲ MB
گرافیک مورد نیاز: ۲۵۶MB DirectX version v9.0c
فضای مورد نیاز برای نصب بازی: ۷۵۰ MB

داستان:۸/۱۰
گرافیک:۸/۱۰
موسیقی و صدا گذاری:۹/۱۰
گیم پلی:۸/۱۰

نمره کل:۸٫۲۵/۱۰

راهنمای نصب:

پس از دانلود فایل ، فایل را اکسترکت کنید

و بازی را به راحتی اجرا کنید

این بازی نیاز به هیچ گونه نصب و یا کرکی ندارد-صد در صد تست شده توسط رسانه مردمی مرسی دانلود

12 دیدگاه ارسال شده است

  1. mohsen
    112
    ژانویه 6, 2018

    سلام. بازی ای جی ای ۳ رو نصب کردم اما بازی اجرا نمیشه ارور میده. یه پنجره سفید میاد که نوشته critical error و no label

    • hedar
      114
      ژانویه 6, 2018

      سلام دوست عزیز
      حتما گرافیک تون رو به آخرین نسخه اپدیت کنید

  2. javad
    91
    اکتبر 28, 2018

    سلام ببخشید توی مرحله دوم بازی یک جایی با ماشین در یک فنس رو میشکنیم جلو میریم یه در اهنی هست که با یک کامپیوتر باز میشه ولی باز جلوش یه در اهنی دیگه هست که هیچجوره بازه نمیشه همزمان هم یه بالگرد از بالا تیر اندازی میکنه و باید ماشین حامل کلاهک رو از اون در عبور بدم میخواستم ببینم نمیدونید چطور باید از اون در اهنی دوم عبور کنم؟؟؟؟؟؟

  3. babak
    106
    دسامبر 25, 2018

    سلام
    وقت بخیر
    بازی رو نصب کردم و اجرا شد ولی متاسفانه صدا نداره
    میشه راهنمایی کنید من رو
    ممنون

  4. مهدی
    107
    ژانویه 11, 2019

    جواد عزیز . شما اونجا از ماشین پیاده میشی و با سلاحی که همون دوربرا تو زمین هست برمیداری و بالگرد رو با اون سلاحا میزنی و نابودش میکنی .بعدش ماشینو سوارمیشی .بازی از دسترس شما خارج میشه و ماشین از اون در میره بیرون و میری مرحله ی بعدی .موفق باشی

  5. مهدی
    109
    ژانویه 11, 2019

    بازی رو حذف و نصب کنید . درست میشه

  6. assasin
    95
    اکتبر 7, 2019

    چجوری نصب کنم؟

    • hedar
      100
      اکتبر 7, 2019

      سلام و درود
      حتما مراحل زیر را درنصب دقت کنید.
      ========================
      حتما فضای کافی برای نصب باشد.
      ========================
      قدم اول: استخراج فایل های فشرده

      چطور فایل های فشرده شده توسط نرم افزار Winrar را خارج کنیم؟

      اول از همه شما باید این نرم افزار رو دانلود کنید لینک دانلود نرم افزار Winrar

      بعد از دانلود نرم افزار و نصب با کلیک راست کردن روی فایل فشرده شده روی گزینه Extract Here کلیک کنید فایل ها از حالت فشرده خارج میشن

      حالا فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

      نکته ۱: قبل از استخراج بازی انتی ویروس را حتما غیرفعال نمایید

      نکته ۲: فایل های فشرده شده با فرمت (RAR.) دارای ریکاوری ۵% بوده لذا به هر دلیلی مانند قطع شدن و ناقص دانلود شدن ممکن است فایل فشرده در هنگام استخراج (Extract) ارور هایی نظیر CRC و… بدهد شما میتوانید از داخل نرم افزار WinRAR و رفت بروی گزینه Tools در نوار ابزار و عبارت Repair archive را بزنید تا پارت ناقص دانلود شده شما ترمیم شود سپس فایل خراب را حذف کنید و اسم فایل ریکاوری شده را به اسم همان فایل تغییر نام دهید و بعد دوباره Extract کنید.

      اگر در هنگام ریکاوری نوشته شد sector recovered یعنی به درستی فایل تعمیر شده.
      اگر نوشت recover failed یعنی امکان ریکاور کردن وجود ندارد! پس مجبورید فایل را دوباره دانلود کنید.

      قدم دوم: نصب بازی و کرک کردن

      در فایل های استخراج شده فایلی به اسم Setup.exe وجود دارد که با دابل کلیک کردن بر روی آن صفحه نصب بازی باز میشود و میتوانید بازی را نصب کنید.

      خب حالا شما باید فایل هایی که در پوشه کرک هستن رو در محل نصب بازی خودتان کپی کنید.

      نکته ۱: در سایت به روز بازی ها از این قبیله گروه ها که اسم این گروه ها: RELOADED – PLAZA – POSTMORTEM – CODEX – (FLT=Fairlight) – PROPHET – SKIDROW – ۳DM – HI2U – Corepack و… گذاشته میشود که معمولا این گروه ها اسم پوشه کرک را اسم گروه خود قرار میدهند یا مانند Reloaded همان Crack میگذارند.

      نکته ۲: پس از پایان نصب محل بازی خود را در آنتی ویروستان اعتمادسازی کنید. اگر محل نصب بازی اعتماد سازی نشود انتی ویروس فایل هایی مثل Steam_api.dll را ویروس شناسایی میکند در نتیجه بازی اجرا نمیشود.

      توجه: از وصل شدن بازی به اینترنت بوسیله فایروال حتما جلوگیری کنید .

      برای گذاشتن بازی و یا یک نرم افزار در Firewall ویندوز های ۷ , ۸ , ۸٫۱ و ۱۰:

      به منوی Start رفته و بر روی Control Panel کلیک نمایید.
      گزینه Windows Firewall را اجرا نمایید.
      در این پنجره بر روی گزینه Advanced Setting کلیک کنید.
      در پنل سمت چپ بر روی گزینه inbound Rules کلیک کنید. اکنون در پنل Action بر روی گزینه …new Rule کلیک کنید.
      اکنون بر روی program کلیک کرده و next را بزنید.
      گزینه This Programs Path را انتخاب کنید و با زدن دکمه browse فایل اجرایی (exe.) برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه next را بزنید.
      در پنجره بعدی گزینه Block the connection را انتخاب نمایید و next را بزنید.
      در پنجره پایانی در قسمت Name نام نرم افزار را تایپ نمایید و دکمه finish را بزنید. بدین ترتیب مانع آپدیت برنامه می شوید.
      در نهایت هم همین مراحل را برای Outbound Rules‌ انجام دهید تا برنامه نتواند اطلاعاتی را به خارج از کامپیوتر شما بفرستد.
      هم چنین با نرم افزار مدیریت ساده و سریع فایروال ویندوز Windows Firewall Control نیز می توانید بازی ها و برنامه های خود را در لیست فایروال قرار دهید.

      در آخر نرم افزار های مورد نیاز برای اجرای بازی و خطا های آنها:

      نرم افزار ++Microsoft Visual C: خطایی که در آن کلمه MSVCP100.dll و یا MSVCP110.dll ذکر شده است

      نرم افزار Microsoft .NET Framework

      خطایی که در آن کلمه OpenGL ذکر شده است:
      دلیل این نبود دایرکت ایکس ها و کتابخانه های OpenGL می باشد، برای رفع این اشکال درایور کارت گرافیکتان را به آخرین ورژن ارتقا دهید و همچنین DirectX کامل را نصب کنید.

      نرم افزار Direct X : خطایی که در آن کلمه d3dx9 و یا D3dx.dll وجود دارد

      نرم افزار Steam

      نرم افزار Origin

      دانلود درایور کارت های گرافیک ساخت شرکت AMD

      دانلود درایور کارت های گرافیک ساخت شرکت NVIDIA

      نرمافزار مدیریت و بهینه سازی بازی ها NVIDIA GeForce Experience

      نرم افزار Nvidia PhysX برای اجرای بهتر بازی با کارت گرافیک NVIDIA : در بازی هایی که ارور physxloader.dll باید از این نرم افزار استفاده کنید.

      نرم افزار درایور کارت صدا Realtek High Definition Audio Driver

      نرم افزار openAL : در بازی هایی که ارور Openal32.dll باید از این نرم افزار استفاده کنید.

      نرم افزار XNA Framework Redistributable : ارور خاصی نداره ولی این نرم افزار جز یکی از حیاتی ترین نرم افزار ها برای اجرای بازی ها هست.

      نرم افزار Microsoft Games for Windows : خطایی که در آن کلمه xlive.dll یا microsoft live یا game live آمده است

      نرم افزار (Microsoft Core XML Services (MSXML : برای ارور : Microsoft XML x.x is required. Msxml file is not correctly installed and a file is missing Msxml 4.0 is not installed correctly and is required to run the game

      پکیج نرم افزار های مورد نیاز بازی All in One Runtimes

      نرم افزار رفع خطای dll : در مواقعی که سیستم پیغام های خطا (Error) با پسوند .dll به شما نمایش می دهد. نرم افزار DLL-files fixer به شما این امکان را می دهد تا هارد سیستم خود را بررسی کنید و فایل های Dll ناقص را تعمیر کرده و یا اگر برنامه ای یک فایل Dll خاص را نیاز داشته باشد، آن نیاز را برطرف کنید.

      مجموعه کامل dll و ocx مورد نیاز ویندوز RuntimePack : هنگام اجرا پیغامی نظیر: This applications has failed to start because MSVCP.dll was not found. Re-installing the applications may fix this problem به کاربر نشان دهد.

      وقتی بازی شما صدا نداشت و یا با خطایی که در آن عبارت Error during initialization Unhandled exception caught ذکر شده است و یا به محض اجرای آن پیغام Don’t Send مواجه شدید:
      این اشکال بخاطر وجود کارت صوتی های متعدد در کامپیوتر شماست، برای رفع این مشکل به کنترل پنل بروید و System را باز کنید و از صفحه Hardware دکمه Device Manager را بزنید و در زیر شاخه های Sound درایورهای مربوط به کارت صوتی های دیگر مانند کارت آن بورد مادر بورد یا کارت صوتی بعضی مودم ها و … را Disable کنید. اگر باز هم مشکل شما حل نشد به تنظیمات کارت صوتی بروید و کیفیت خروجی را روی Studio Quility 48100 Hz – ۲۴ bit تنظیم کنید.

      خطایی که در آن عبارت OS Not Support و یا Operation System not Support ذکر شده است:
      این به دلیل قدیمی بودن سیستم عامل شما یا بازی نسبت به سیستم عامل شماست، برای رفع این اشکال ویندوز خودتان را آپدیت کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ویندوزهای حاوی سرویس

  7. MAHDI
    106
    آوریل 15, 2020

    سلام باکدوم دکمه میشه دوید لطفا کسی میدونه بگه

  8. MAHDI
    92
    آوریل 19, 2020

    سلام چطوری میشه دوید ممنون میشم بگید

  9. Ali
    101
    آوریل 21, 2020

    سلام با چه دکمه ای میشه تند و سریح حرکت کرد لطفابگید

  10. علیرضا
    86
    ژوئن 22, 2020

    سلام داداش. من قدیم این بازی رو داشتم. فک کنم با Alt میدوه
    یا Alt یا ۲ یا Capslock رو تست کنین.

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *