مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود بازی اعتیاد اور کنترل پرنده Bird Climb + اندروید

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 13 خرداد 1396
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۷ ب٫ظ

دانلود بازی اعتیاد اور کنترل پرنده Bird Climb

دانلود بازی کنترل پرنده Bird Climb برای اندروید

بازی اعتیاد اور کنترل پرنده Bird Climb

بازی اعتیاد اور کنترل پرنده Bird Climb

نسخه جدید اضافه شد

بازی Bird Climb از آن دست بازی‌های معتاد کننده‌ای است که ساعت‌ها درگیرتان می‌کند. این یک بازی چندنفره است که با یک لمس انجام می‌شود و شما باید به کاراکتر بازی کمک کنید تا به بالا صعود کند. در ادامه با معرفی این بازی همراه مرسی دانلود  باشید.

کنترل پرنده Bird Climb به نظر می‌رسد این مجموعه به شدت تحت تاثیر بازی ” Don’t Touch the Spikes” قرار دارد. کلیت بازی ساده است. شما باید با لمس صفحه به پرنده کمک کنید تا مسیر بدون اتمامی را طی کند و زمان برخورد با دیوار، مسیر را تغییر دهید. این تازه ابتدای کار است. در طول راه موانع خطرناکی بصورت اتفاقی ظاهر خواهند شد که باید از برخورد با آن‌ها اجتناب کنید وگرنه باید بازی را از اول آغاز کنید. با جمع آوری الماس‌ها، پرندگان و مدهای جدیدی جدید قفل گشایی می‌شوند. هرچه سریعتر روی صفحه بزنید، پرنده شما سریع تر پرواز میکند. بازی دارای دو حالت مختلف ساده و سخت است.

تماشای تریلر بازی پرنده Bird Climb  در مرسی دانلود

 

Bird-Climb-3

Bird-Climb-4

چیزی که این بازی را از امثال خود متفاوت جلوه می‌دهد، امکان انجام بازی چندنفره است. با استفاده از این قابلیت دوستان خود را به چالش بکشید و ساعات خوشی را با دوستان خود سپری کنید. هریک از دوستان شما که این بازی را برروی موبایل خود نصب داشته باشد با استفاده از اینترنت می‌تواند با شما و سایرین بازی کند. همواره تلاش کنید در جایگاه بالاتری از دوستان خود قرار بگیرید و امتیاز‌های جهانی بیشتری نیز کسب کنید.

گرافیک بازی درعین سادگی بسیار جالب و بامزه است و همین باعث می‌شود تا تکراری به نظر نرسد. انیمیشن‌ها ساده و روان است و گیم پلی بازی شما را جذب خود می کند. این بازی برای سیستم عامل‌های iOS، اندروید و ویندوز منتشر شده است.

دانلود بازی کامپیوتر

=-=-=-=-=-=-=

منبع و پسورد : www.mer30download.com

فرمت: apk

دانلود بازی کنترل پرنده Bird Climb برای اندروید

حجم : ۲۴ مگابایت 

اندروید مورد نیاز:۲.۳ و بالاتر

 دانلود بازی اندروید  

 دانلود نرم افزار ios  

دانلود نرم افزار اندروید 

 دانلود نرم افزار چت اندروید  

 دانلود نرم افزار های کاربردی اندروید  

=-=-=-=-=-=-=-=

 

 

امتیاز دهید

4.5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها