مرسی دانلود

70
  • admin1
  • 25 اکتبر 17
  • مالتی مدیا

دانلود آموزش تصویری بدن سازی رونی کلمن

 آموزش بدنسازی و تناسب اندام رونی کلمن

آموزش بدن سازی همراه با حرکات و  تمرینات رونی کلمن

آموزش تصویری بدن سازی رونی کلمن

آموزش تصویری بدن سازی رونی کلمن

رانی کالمن (به انگلیسی: Ronnie Coleman) (زاده ۱۳ می ۱۹۶۴ در بسترپ، لوئیزیانا) بدنساز حرفه‌ای آمریکایی است.او با هشت بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا مشترکاً به همراه لی هنی با عنوان بزرگترین بدنساز تمام دوران شناخته می‌شود.

به علاوه وی با ۲۶ بار قهرمانی در مسابقات فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام رکورد دار محسوب می‌شود. این رکورد پیشتر با ۲۲ بار قهرمانی از آن وینس تیلور بود که این رکورد توسط کالمن در ۵ نوامبر ۲۰۰۴ شکسته شد.رانی کالمن سن و سالی نداشت که به همراه خانواده راهی تگزاس شدند و در آنجا به زندگی ادامه دادند.

در سال ۱۹۸۲ از دبیرستان سیرکا فارغ‌التحصیل شد و توانست در همان سال وارد دانشگاه گرملینگ استیت شده و در رشته حسابداری تحصیل کند. وی در سال ۱۹۸۶ با مدرک کارشناسی فارغ‌التحصیل شد. بعد از فارغ‌التحصیلی او به عنوان افسر پلیس در آرلینگتون تگزاس به خدمت در آمد. افسر همکار او گوستاو آرلوتو به او پیشنهاد کرد تا در باشگاه مترفلکس برایان دابسون تمرین کند. در سال ۱۹۹۰ با قهرمانی در ردهٔ سنگین وزن مسابقات آماتوری مستر تگزاس نشان داد که آینده خوبی را در پیش دارد. او با قهرمانی در ردهٔ آماتورهای جهان در سال ۱۹۹۱ توانست کارت حرفه‌ای و جواز حضور در مسابقات حرفه‌ای را کسب کند. کالمن مسیحی است و بعد از بازنشستکی به خاطر تمرینات سنگین دو بار تحت عمل جراحی ستون فقرات و مهره‌های گردن قرار گرفت.

سفر به ایران

 آموزش بدنسازی و تناسب اندام

در ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ رانی کالمن که برای حضور در یک سمینار آموزشی به ایران دعوت شده بود، وارد تهران شد. او روز بعد در قطعه شهدای بهشت زهرای تهران حضور یافت و از یادمان شهدا بازدید کرد. وی در این بازدید بر سر مزار مصطفی مازح که در رابطه با ترور سلمان رشدی کشته شده بود حضور یافت. پس از حضور در بهشت زهرا تمامی دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی که قرار بود توسط وی برگزار شود لغو گردید. دلیل خاصی برای لغو برنامه‌های وی اعلام نشد. زمانی که کالمن می‌خواست برگردد از هفده هزار دلار دستمزدش فقط پنج هزار تا برداشت و گفت من برنامه‌ای اجرا نکردم، حق من همین قدر است. وی همچنین در این سفر در یک مصاحبه تلویزیونی در شبکه خبر حضور یافت.

 آموزش بدنسازی و تناسب اندام

این مجموعه کاملترین مجموعه فیلم ها و مسابقات و آموزش های رونی کلمن می باشد.همچنین در این مجموعه  قسمتی از زندگی شخصی رونی کلمن و رزیم های غذایی او و …. نیز وجود دارد.

 

***********مــــــــــــــــــــــــــــرسی دانـــــــــــــــــــــــــــــلود**********

noteمشخصات

* نوع فایل:AVI

* منبع :mer30download.com

download_link2 لینک دانلود
down300دانلود فیلم Ronnie Coleman- On the Road – با حجم ۱٫۴ گیگابایت

down300دانلود فیلم Ronnie Coleman-The Cost of Redemption – با حجم ۲٫۵ گیگابایت

down300دانلود فیلم Ronnie Coleman- The Unbelievable – با حجم ۸۴۸ مگابایت

down300دانلود فیلم Ronnie Coleman- Training Video Relentless – قسمت اول – با حجم ۲٫۹ گیگابایت

down300دانلود فیلم Ronnie Coleman-Training Video Relentless – قسمت دوم – با حجم ۲٫۷ گیگابایت

***********مــــــــــــــــــــــــــــرسی دانـــــــــــــــــــــــــــــلود**********

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *